Restauracje – jak połączenie SEO i Google Ads pomaga zwiększyć przychody.

Restauracje – jak połączenie SEO i Google Ads pomaga zwiększyć przychody.

W przypadku Restauracji Prodiż Warszawski, współpraca z MAWeb zaowocowała nie tylko znacznym wzrostem ruchu online i zwiększeniem rezerwacji, ale również stworzeniem nowoczesnej strony internetowej, która stała się cyfrową wizytówką marki. Dzięki zintegrowanemu podejściu, łączącemu SEO, precyzyjnie dostosowane kampanie Google Ads z wykorzystaniem AI oraz nową stronę internetową, Restauracja Prodiż Warszawski odnotowała wzrost ruchu o 550% i maksymalny zwrot z inwestycji (ROAS) z kampanii Google Ads na poziomie 1562%.

To case study nie tylko świadczy o efektywności dobrze zaplanowanych działań marketingowych w cyfrowym świecie, ale również podkreśla rolę nowoczesnej strony internetowej w budowaniu online’owej obecności marki. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym case study na naszej stronie, by dowiedzieć się, jak MAWeb może wspierać wzrost Twojej firmy w podobny sposób. Odkryj pełną historię sukcesu Prodiża i zainspiruj się do osiągnięcia własnych sukcesów marketingowych z MAWeb.

 

  • Klient: Restauracja Prodiż Warszawski (www.prodizwarszawski.pl) , ceniona za swoją kuchnię i atmosferę, postanowiła zwiększyć swoją obecność w internecie i liczbę rezerwacji online.
  • Pakiet usługowy: Strona, SEO, MAWeb GAd
  • Cel:
    • Stworzenie nowoczesnej strony internetowej stanowiącej wizytówkę restauracji.
    • Zwiększenie liczby aktywnych użytkowników odwiedzający stronę prodizwarszawski.pl, w tym szczególnie pochodzących z Polski.
    • Zwiększenie liczby wejść na podstrony: z obiadami, menu, rezerwacje i kontakt.
      • Metoda pomiaru: wykaz aktywnych użytkowników raporty z Google Analytics.
    • Wzrost przychodów restauracji wygenerowanych poprzez rezerwacje wykonane z formularza kontaktowego zawartego na stronie Prodiża.
      • Metoda pomiaru:
        • zwrot z inwestycji – parametr ROAS (Return on Ad Spend) = przychody z kampanii / całkowite koszty kampanii
        • przychody wyliczane według następujących parametrów określanych przez Prodiż: średni przychód ze stolika, założone współczynniki konwersji dla e-maili oraz telefonów zrealizowanych poprzez formularz kontaktowy.

 

  • Realizacja:

Strona internetowa była realizowana w trybie end-to-end, gdzie najważniejszym była efektywna współpraca z klientem, tak aby powstająca strona odzwierciedlała założenia biznesowe i oczekiwania Prodiż. Zostało to zrealizowane poprzez przeprowadzenie całego procesu zgodnie ze sprawdzonymi praktykami wdrożeniowymi opracowanymi w MAWeb. Strona została ukończona zgodnie z założonym harmonogramem. Bardzo ważnym było, aby projekt strony, jej struktura i zawarte treści były zoptymalizowane od samego początku pod kontem SEO, co umożliwia osiągnięcie wyższych pozycji wyświetlania w wyszukiwarce Google.

W realizacji kampanii Google Ads dla Restauracji Prodiż Warszawski, MAWeb wykorzystało technologię sztucznej inteligencji (AI), aby dokładnie targetować potencjalnych klientów i automatycznie optymalizować oferty w czasie rzeczywistym, co znacznie zwiększyło efektywność i skuteczność reklam. Dzięki analizie dużych zbiorów danych, AI umożliwiło identyfikację optymalnych słów kluczowych i segmentów odbiorców, co pozwoliło na dostosowanie komunikacji marketingowej i maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROAS).

  • Rezultat:

Liczba aktywnych użytkowników wzrosła:

– ruch całkowity o 550% (z 3,180 na 20,680)

– ruch krajowy o 565% (z 2,300 na 15,300)

 

Przeprowadzone kampanie Google Ads wygenerowały następujące zwroty z inwestycji:

– Średni ROAS – 856%.

– Maksymalny ROAS – 1562%.