AI transformuje kampanie Google Ads w branży e-commerce.

AI transformuje kampanie Google Ads w branży e-commerce.

 

  • Klient z branży E-Commerce, odzież.
  • Cel:
    • zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego poprzez dedykowane kampanie Google Ads.
    • weryfikacja wyników: parametr ROAS, raportowanie miesięczne
  • Realizacja

W realizacji kampanii Google Ads, MAWeb wykorzystało technologię sztucznej inteligencji (AI), aby dokładnie targetować potencjalnych klientów i automatycznie optymalizować oferty w czasie rzeczywistym, co znacznie zwiększyło efektywność i skuteczność reklam. Dzięki analizie dużych zbiorów danych, AI umożliwiło identyfikację optymalnych słów kluczowych i segmentów odbiorców, co pozwoliło na dostosowanie komunikacji marketingowej i maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROAS).

  • Rezultat

Wygenerowanie w ciągu 4 miesięcy realizacji kampanii dodatkowego obrotu o wartości 472tys PLN.

Średni ROAS – 2018.63%.

 Maksymalny ROAS – 2847.80%.

  • Klient i wyzwanie.

Nasz klient, dynamicznie rozwijająca się firma z branży e-commerce specjalizująca się w sprzedaży odzieży, zmagała się z ograniczoną widocznością w wynikach wyszukiwania oraz niskimi wskaźnikami konwersji. Pomimo wysokiej jakości oferowanych produktów, konkurencyjność rynku e-commerce wymagała skuteczniejszych metod promocji i zwiększenia skuteczności reklamowej. Zwrot z inwestycji w kampanie reklamowe Google Ads miał być mierzone wskaźnikiem ROAS (Return on Ad Spend).

  • Cel:
    • zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego poprzez dedykowane kampanie Google Ads.
    • weryfikacja wyników: parametr ROAS, raportowanie miesięczne
  • Realizacja

W realizacji kampanii Google Ads, MAWeb wykorzystało technologię sztucznej inteligencji (AI), aby dokładnie targetować potencjalnych klientów i automatycznie optymalizować oferty w czasie rzeczywistym, co znacznie zwiększyło efektywność i skuteczność reklam. Dzięki analizie dużych zbiorów danych, AI umożliwiło identyfikację optymalnych słów kluczowych i segmentów odbiorców, co pozwoliło na dostosowanie komunikacji marketingowej i maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROAS).

  • Rezultat

Wygenerowanie w ciągu 4 miesięcy realizacji kampanii dodatkowego obrotu o wartości 472tys PLN.

Średni ROAS – 2018.63%.

 Maksymalny ROAS – 2847.80%.