W przypadku Restauracji Prodiż Warszawski, współpraca z MAWeb zaowocowała nie tylko znacznym wzrostem ruchu online i zwiększeniem rezerwacji, ale również stworzeniem nowoczesnej strony internetowej, która stała się cyfrową wizytówką marki. Dzięki zintegrowanemu podejściu, łączącemu SEO, precyzyjnie dostosowane kampanie Google Ads z wykorzystaniem AI oraz nową stronę internetową, Restauracja Prodiż Warszawski odnotowała wzrost ruchu o 550% i maksymalny zwrot z inwestycji (ROAS) z kampanii Google Ads na poziomie 1562%.
To case study nie tylko świadczy o efektywności dobrze zaplanowanych działań marketingowych w cyfrowym świecie, ale również podkreśla rolę nowoczesnej strony internetowej w budowaniu online’owej obecności marki. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym case study na naszej stronie, by dowiedzieć się, jak MAWeb może wspierać wzrost Twojej firmy w podobny sposób. Odkryj pełną historię sukcesu Prodiża i zainspiruj się do osiągnięcia własnych sukcesów marketingowych z MAWeb.
Strona Internetowa
- Klient: Restauracja Prodiż Warszawski (www.prodizwarszawski.pl) , ceniona za swoją kuchnię i atmosferę, postanowiła zwiększyć swoją obecność w Internecie i liczbę rezerwacji online.
- Pakiet usługowy: Strona, SEO, MAWeb GAd
- Cel:
- Stworzenie nowoczesnej strony internetowej stanowiącej wizytówkę restauracji.
- Zwiększenie liczby aktywnych użytkowników odwiedzający stronę prodizwarszawski.pl, w tym szczególnie pochodzących z Polski.
- Zwiększenie liczby wejść na podstrony: z obiadami, menu, rezerwacje i kontakt.
- Metoda pomiaru: wykaz aktywnych użytkowników raporty z Google Analytics.
- Wzrost przychodów restauracji wygenerowanych poprzez rezerwacje wykonane z formularza kontaktowego zawartego na stronie Prodiża.
- Metoda pomiaru:
- zwrot z inwestycji – parametr ROAS (Return on Ad Spend) = przychody z kampanii / całkowite koszty kampanii
- przychody wyliczane według następujących parametrów określanych przez Prodiż: średni przychód ze stolika, założone współczynniki konwersji dla e-maili oraz telefonów zrealizowanych poprzez formularz kontaktowy.
- Metoda pomiaru:
- Realizacja:
Strona internetowa była realizowana w trybie end-to-end, gdzie najważniejszym była efektywna współpraca z klientem, tak aby powstająca strona odzwierciedlała założenia biznesowe i oczekiwania Prodiż. Zostało to zrealizowane poprzez przeprowadzenie całego procesu zgodnie ze sprawdzonymi praktykami wdrożeniowymi opracowanymi w MAWeb. Strona została ukończona zgodnie z założonym harmonogramem. Bardzo ważnym było, aby projekt strony, jej struktura i zawarte treści były zoptymalizowane od samego początku pod kontem SEO, co umożliwia osiągnięcie wyższych pozycji wyświetlania w wyszukiwarce Google.
W realizacji kampanii Google Ads dla Restauracji Prodiż Warszawski, MAWeb wykorzystało technologię sztucznej inteligencji (AI), aby dokładnie targetować potencjalnych klientów i automatycznie optymalizować oferty w czasie rzeczywistym, co znacznie zwiększyło efektywność i skuteczność reklam. Dzięki analizie dużych zbiorów danych, AI umożliwiło identyfikację optymalnych słów kluczowych i segmentów odbiorców, co pozwoliło na dostosowanie komunikacji marketingowej i maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROAS). Dzięki temu restauracja zwiększyła swoje przychody, tak jak widać poniżej w rezultatach.
- Rezultat:
Liczba aktywnych użytkowników wzrosła:
– ruch całkowity o 550% (z 3,180 na 20,680)
– ruch krajowy o 565% (z 2,300 na 15,300)
Przeprowadzone kampanie Google Ads wygenerowały następujące zwroty z inwestycji:
– Średni ROAS – 856%.
– Maksymalny ROAS – 1562%.